2009-11-07

Häääj (a'



(Alicias sötkanin Semlan)


Har fett tråkigt, imorn hade jag tänkt att ringa Alicia elr Alice och fråga om att va.. :) Men nu har jag dawwwmmmp tråååk.. Lisas kompis Alva är här, hon är helt jävla co-co. Imorse följde jag med Lisa och Mamma till Måsta, lisa red Morris :k Sedan åkte vi och köpte en skotkärra, och när vi kom hem gick jag och började med stallet ! <33 Men det var asjobbigt, jag hittade ingen kofot så jag ficktyp ta en järnpelare, och den vägde minst 30 kg.. :P Men jag hann få bort fårens gammla foderhäck :D Men snart ska jag sätta på bastun och gå ner med massageolja osv. det blir myspys... =F Happ x) Min mobil är fortfarande borta ... ;P Spelar roll, kommer ändå ksk att få en i julklapp, ahh x) Ni ska få se min julönskelista, :P

Önskelista:

1. Mobil
2. Minilaptop
3. Digital Systemkamera

Fett dyrt xP mehhnmeehhn... har jävla tråååk, det är ju kladdkakans dag idahh och jag har inte ätit ngn kladdkaka :'( *johhf* Men jag är supersugen på att rolla ngt.. men typ alla på s.s vill rolla GxG, GxB, BxB, fett tråååkigghha määhhniskor (y' CAlle går bara runt och klagar hela tiden... ;P På at det är så synd om honom om har både fortbollsteknik och konditions träning på samma dahhh... han typ gråter på fredahhgarrnah för dehht O_o *Tönt* Hoppas jag får lite besäkare på den häär bloggen dååe.. fast det är lite invecklat att skriva blogspot ist.. :P Mehhn Nuh måste jah dra, ska typ ut till Pirree....:P


///Hildah

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar