2009-11-28

Theme YOU! ;@

Snacka om hur vrål pissed man kan bli, jag har ju f*n setat och väntat hela dagen efter att mamma skulle komm och ´hämta mig från mummu, och sen ba i bilen. (Och jag vet att jag är fett bortskämd, menvafan, de är de som har uppfostrat mig så, skylla sig själv -.-)

Mamma: "Jaaa, vad tycker du om mobilen Yari?"
Hilda: "Jaa, den är väll sådär, typ en spelmobil, men annars nt så bra"
Mamma: "Jaha, skulle du kunna tänka dig en sånn?"
Hilda: "Njeee... asså jag vill hellre ha en bättre, gärna touchscreen, en aino ksk"
Mamma: "INTE FAN KAN DU TRO ATT DU SKA FÅ EN MOBIL SOM KOSTAR ÖVER 4000 KR!"
Hilda: "Men asså, billiga mobiler är dåliga mobiler"
Mamma: "Men du får iallafall inte en satio, aino eller ngn 995."
Hilda: "Men hallå! Det finns ju inga andra bra mobiler"
Mamma: "Det skiter väll jag i!"
Hilda: "Men hallå mobilen jag har nu kostade väll typ 3500?"
Mamma: *skrik* *skrik* *skrik*

Blir så fett less *suck* fan, de sa ju att jag fick välja typ vilken jag ville, och är det inte bättre att köpa en mobil man kan vara nöjd med ett tag, istället för att köpa en mobil man inte alls vill ha?
-------------------------------------------------------------------------------------

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar