2010-01-10

Ähj..

Bläh vad jag är hungrig och inte fick jag äta ngt heller, så de hade tänkt att jag skulle sova klockan 9 illamående och hungrig, RIGHT! Tur att jag går akvariet att stirra på =) får väll ta att läsa gammla britta och silver böcker, blää!


Jaha, idag har jag varit på bio med mamma och lisa, lamt! Vi såg alvin och gänget 2, helt onödig film
Enligt mig 'kk blev sugen på att äta fiskflingor med extra vitaminer, eller ehj, undra om body lotion är gott? Inte parfymerad iaf! Kan inte vänta tills guppyna får ungar, har räknat att de kommer sista veckan i januari.. Hoppas bara att akvariet inte blir överbefolkat, det får plats 30 st fiskar och jag har 13 redan ^_^

Och damp mobilen har börjat krångla, ibland funkar inte Touch screenen, irriterande! Och vad äckligt det känns, imorn börjar skolan =( vill plugga, men jag vill inte till skolan, och igentligen skulle det vara tvärs om, gaaah! Måste sluta och försöka sova, ska upp 05:45, Dawwmp!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar