2010-01-06

Hejhej

Opps! Det var skit länge sen jag skrev, går bara inte haft lust, så kan det bli! Och jag har ju fått ny mobil så det blir ju mest mobilblogga =P happ, om några veckor blir det tillökning i akvariet, alicia har redan paxat de fyra finaste:-P snart är det dags att vända på dygnen inför skolan, jag är så laddad man kan bli, ska verkligen plugga och ser framemot det, haha mitt största problem blir väll att hitta pennskrin;)kom på nyss att jag inte varit inne på bloglovin på hela jullovet,
Blir minst 99 st att gå igenom ;o

Och idag när jag tänkte ut och jogga var jag ju tvungen att titta på termometern, -23 c, *burr* blev raka vägen tillbax till varma sängen, så gick det med den dagen, det kanske är slut på att vakna 12 och somna 01:-PThats it for today fokce! Bara för att jag har nördig stavning ¿

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar