2010-04-14


fan, mitt liv är slut, största sorgen i mitt fucking liv ... o.o' Om alla undrar varför jag är så nere är det för att saker har slagit tillbaka och jag har insätt hj'vligt mkt grejer... Han är den ända jag lever för och jag älskar hnm mest av allt i världen, han är mitt ALLT :v Jag orkar inte av fejks längre, jag gillar inte er ... :f Get a life, ett eget intresse också... nu när det bästa ever händer på musiken ... :''i Jag tänker ge allt, visa det sista av mitt hjärta, om inte det funkar tänker jag ge upp, bli emo kanske? Stänga in mih i mitt rum och leve min fantasi ... ? Du är 100 % levande, jag skulle känna på mig om du varit död, för då hade jag varit det med... Till er andra, lev ditt eget liv, ha egna intressen och försök inte ställa dih in hos andra, ensjälv är bra sällskap ... Sist men inte minst, jagälskardihmjj ... :'''i

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar