2010-06-21

Psyk.. (;

fyfan vilken seg dag det har varit, har säkert sett mer än 20 desperate housewives avsnitt, och säkert 10 vänner avsnitt, och dan är inte över än, alltså har det inte hänt ett skit.. förutom att avsnitten var skitbra! Jag tittade på sorgliga stunder med Bree och Orson, typ när det kom ut att det var Orson som hade kört över Mike, då blev jag så desperat att jag kollade på bra avsnitt, så dom mindre bra skulle verka bättre, men sen råkade jag kolla på ett annat sorgligt avsnitt, det där när Bree var otrogen med Karl, så då var jag tvungen att kolla på ett super bra, alltså var det en jävligt dålig cirkel eftersom jag satt vid datorn hela dagen (: Men nyss har jag städat rummet, har tänkt att möblera om ngn dag, hoppas det blir bra! Men om en timme ska jag nwer och basta med Calle och pappa, och förmodligen lisa *suck* det blir ng skönt med bad och bastu ... [:

har tänkt att skriva en liten hjälp lista till desperate housewives, jag vet hur jobbigt det är när man letar efter ett avsnitt eller flera, så jag kommer skriva upp det stora händelsernas avsnitts nmr, så blev det nog lite enklare att hitta till händelsen som du letar efter, här kommer det (: Först står det händelsen sen sesongen, avsnittet och namnet på avsnittet ! (:

Gisseldrama i mataffären - sesong 3 - avsnitt 7 - Bang
Kathrine, Adam och Dylan flyttar in - sesong 4 - avsnitt 1 - Now you know
Halloweenfesten där Danielle får sitt barn - sesong 4 - avsnitt 6 - Don´t be scared
Tornadon - sesong 4 - avsnitt 9 - Someting´s coming
Kathrine möter Wayne och Bree blir gissla - sesong 4 - avsnitt 17 - Free
Handymanen Eli Scrubs dör på Susans tak - Sesong 5 - avsnitt 13 - namn okänd



kommer fler sen! (:

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar