2010-07-25

Stockholm

hej där! Nu sitter jag i stkhlm i Johns lägenhet, jag och mami har det för oss själva tills imorrn, då ska vi åka hem. Vi har gått på stan sen typ 12, för det var då allting öppnade, vi var vrålhungriga direkt när vi kom från tåget, så vi satte oss ner på Waynes Coffee och tog en toast och en latte, yum :p Men nu har vi äntligen kommit tillbaka från våran sjukt långa shopping. Jag gick in på Eden och köpte en MJtavla :d en supernajs där han hade badkrullet, me love :) Sen köpte jag en kalender tills när skolan börjar, det var en sånn som man kan byta framside bild själv, vilket jag tänker göra när jag kommer hem, funderar dangerous elr off the wall :) Sen gick vi in på en ica och köpte en vitamin water med hallon-äpple smak och goooooodis ;p Så snart ska vi gå mot odenplan och hyra film tills ikväll. Påtala om ikväll så har vi tänkt att käka på någon god resturang, jag skulle gärna gå till GRILL men jag tror man måste boka bord där :{ such a shame.. :o

Den här veckan har jag tittat på 24 dhw-avsnitt, sesong 3 alltså, en grej som jag inte har tänkt på är att Marcia var gravid hela den sesongen och hur de försökte dölja magen :o hah.. i en interljuv hade hon sagt att det var svårt att spela brud när hon höll på att spy :p det kan jag tänka mig. men i dom första 5 avsnitten ser hon ut precis som vanligt, men efter det har dom hittat på en massa saker för att gömma hennes mage, titta efter. Till exempel så var hon tvungen att antingen sitta eller ligga ner så hennes mage inte syndes, men i många avsnitt så höll hon en muffinskorg för magen, typiskt Bree. Man kan också se att hon blir tjockare och tjockare för varje avsnitt, hehe.. Blev ju lite besviken eftersom de sista 7 avsnitten tror jag, hade inte Bree och Orson med sig. Om man tittar noga kan man se i ett avsnitt att det inte äns är Marica som spelar, man ser bara ryggen på den personen, det är det avsnittet där Bree ska åka till sina föräldrar och hälsa på, och sedan åka på smekmånad med Orson. Ska bara tillläga att det avsnittet är sjukt kul, eftersom Danielle och Andrew Ska förklara till Orson att Danielle är gravid. Det är också Steven Culp (Rex van de kamp) som pratar om männen på Wisteria lane, istället för Brenda Strong (Mary-Alice Young) Avsnittet är verkligen värd att se ^^


Puss och kram från hilda

*btw jag kan inte ta några bilder eftersom datorn jag använder nu är inte min + att jag glömde mobilkabeln hemma :o <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar