2010-07-05

tjolahopp!

hola! sitter och har tråkigt, selma sover. hon har gjort det i typ 1 timme. sitter typ och stirrar på johannas nya iphone 3gs, fan vad läcker, jag blev så avundsjuk så jag höll på att spy. skulle kanske få hennes gammla mobil, en samsung touchwiz, men det var låst till 3 ;( mehh jag kanske skulle få ett 3 kort av henne med. men jag årkar typ inte börja om från början med mobilen, fast jag har tröttnat så mkt på ainon så jag har lust att slänga in den i väggen. längtar inte hem! fan vill typ inte hem, här är dom så coola och har pool osv. vill inte hem! menmen, jag saknar ju min lilla kanin. Föresten, honom badade jag både lördag och söndag, han bara njöt, så skönt har han nog aldrig haft det förut. fan vad jag är sugen på att se scary movie, men johanna har inte dom filmerna :k påtala om telefonen igen, jag har tänkt att jag kanske kunde lämna in den och låsa upp den för 200 spenn... lite saftigt, men jag vill så gärna ha den fina telen. kommer bild. kolla länken, johanna har några kostiga inställningar på blogger så jag vet inte hur man laddar upp bilder...

http://sussiessaga.blogg.se/images/2008/samsung-touchwiz-f480_22743951.jpg

den är jävligt läcker, right? :p mehh nu måste jag hitta på ngt annat innan jag växer fast i soffan, smsa mej, har fortfarande gamla nummret [:


pussochkram! <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar