2010-08-26

madafaka

herregud nu är jag pissed, har bråkatmed mamma hela jävla eftermiddan', blev så rejält tjurig att jag dunkade skithög musik inne på mitt rum, vilket ledde till ännu mer bråk.

Jaha, idag var det skola, inte så jobbigt, hade kort dag så jag slutade 13.30 (-: Jag köpte en väggklocka med Mikey på av Sandra, det var kul, men inte lika kul var det att jag glömde den i skåpet, holy shit. Fan, är skittrött, försöker logga in på glosboken.se för att träna lite tyska glosor, me icke sa nicke den jävlas så mycket med mig. Idag har jag dåligt självförtroende, det har jag nt i skolan, men hemma så ska det kicka in. Är aspissed på min gummimage och skummbananslår. Asså det är nästa så illa så jag nt har ngn lust att äta godis idag c: Men nu får jag ta och skärpa mig, har gått och längtat efter en promenix hela dan, och när man äntligen kommer hem, ja då ska det ösregna. (inte för att det nt har gjort det hela dan) mega suck.


Imorgon kommer pappa hem, så det är ju bra, han är ju iaf ganska kulig ts från dom andra kossorna. Calle går runt och sympatistånkar, herregud, sen ville mamma attt jag skulle ge bort mina halstabletter till hnm bara för att han torrhosta lite, men herregud, skärp dig och tro lite på mig också. Jag är också pissförkyld, men det bryr ju inte hon sig om ett piss. jag vill bli frisk, slår vad om att jag har pissdålig kondis nu, sprang ju hela jävla tiden förut.. måste komma i form, vet inte varför, bara måste det. Justfan, ska ju kolla runt i skolan imorgon om det är ngn som vill börja på boxercise med mig i kööping, ett litet hint, om ni säger nej så tänker jag kalla er fegisar och lipa åt er, det får ni faktiskt leva med. Just, höll typ på att glömma, pillade på Pontus Xperia mini pro idag, nu vet jag iaf vilken telefon jag skulle välja om det blir så att jag får byta ut ainon nästa gång jag lämnar in den på lagning.. Vilket jag tänker göra (; Kommer får ha en SE Naite då, det är ju kul att ha en annan telefon, då kanske man uppskattar sin vanliga lite extra! :'d


Jag tror inte att jag har berättat att att jag funnit datorn jag ska ha, så här kmr en bild på den, bättre sent än aldrig.





- 15,6-tums LED-skärm
- AMD Athlon II Dual-Core P320
- 4GB DDR3 RAM
- 320GB hårddisk
- ATI HD545v 512MB DDR3
- HDMI-anslutning




Det blir nog bra, inte för att så mkt som har med mig att göra blir det c:


Ahja, nu ska jag designa om bloggen lite.


Best wishes and a fabulous future! :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar