2010-08-31

svamparna kan gå och hänga sig.

För jag ångrade mej, orkar nt traaska nrunt i skoden c: Fast om typ 20 min så ska jag ut och springa, skönt.


Skoldagen har varit piss. Har bestämt mig för att gå till byhåla första bästa tillfälle imorgon, för jag vill byta skåp. Idag blev det förmkt, kan inte ha mitt skåp brevid den där jävla &*@-ungen. Han kan ju gå och suga Hampus stump. fyfan vad pissed man kan bli! ;sss idag var dom ju tvungna att slösa bort hela teknik lektionen på att käfta med mig om att Michael Jackson var en pedofil. Dom kan ju gå och hänga sig. Michael Jackson var straight och absolut ingen pedofil, ni måste vara jävla lättlurade som går på allt ni hör, ni kommer inte få det lätt i livet, känner nästan lite sympati för er, och det är nästan. Äsch dom är inte värda mina tankar :))

Musiken lektionen sugde eftersom jag var sjuk förra tisdagen, så idag tvingade dom mig att spela den sjukt töntiga låten "You're beautiful", dom trodde jag bara skulle hosta upp värsta trummor-skills. Ville gärna sjunga men det kanske stör Annas ego, inte vet jag. :s

TTHIHIHIHIHIII :'d var tvungen att dampa av mig lite innan jag fortsätter.




Who is it (Acapella version 1992) - Michael Jackson
Elizabeth i love you (Elizabeth Taylor tribute) - Michael Jackson

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar