2010-08-31

Tjenamors!

Idag kommer nog bli en bra dag! Min ridning börjar idag, äntligen! Har säkert glömt bort hur man gör, men det löser sig nog ;s Vaknade 05.30 och käkade frukost. Nu har jag klätt på mig, ska börja fixa mig snart, jag har faktiskt en timme på mig :)) Dagens kläder blev jeanstights, grått linne och orange munkjacka.


Jag börjar tro att min madafaka hudsjukdom börjar komma tillbaka, vill inte.. *stort suck*

menmen, mindre trök och mer kul! Drömde om Michael inatt, nu vet jag precis hur det skulle kännas att hålla hans hand. haha, kanske inte precis men ungefär (; det var ljuvligt, tills jag vaknade. säger bara holy mother of god.


Nu ska jag börja avsluta, ska youtubea lite sen fixa det sista med fejset och packa väskan.


michael says goodbye

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar