2010-09-12

He can run in her apartment, leave the blood stains on the carpet.

tjenis! snart är det skola, är färdig, är väldigt förvånad själv, jag brukar aldrig vara färdig i tid, men jag gick ju faktiskt upp en kvart tidigare än jag brukar, eftersom jag måste hinna med viss andra saker nu för tiden. funderar starkt på att ta med lite mer mjaffischer att sätta upp i skåpen, jag har ju bara en just nu, skamligt. Hahh, jag har inte kommit på hur man startar webbcamen på datan en så jag kan inte ta ngn bild, jesus lol. vänta, ska göra ett nytt försök. ne, det gick inte.


Ena aekunden ser jag fram emot att komma te' skolan och träffa folk, men ibland så får jag kraftig försvagning och lägger mig ner på soffan och vill dö, det blev ett snabbt välkomnande till tonåren.
haha, nu lyssnar jag på the way you make me feel, gosh he is really turning me on. :p


ahja, nog för nu, et var typ en timma sen som jag bloggade nyss, whatever, ingen läser de här toapappret iaf.





- hilda.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar