2010-09-17

mona sahlin kan stoppa upp tobleronen där solen inte skiner.


det är min åsikt, har setat och kollat på debatten, gud vad roligt, är intresserad. Alliansen har allt, kristdemokraterna som bryr sig om skolan, moderaterna som är realistiska och centern som bitchar med miljöpartiet. jag förstår inte hur folk kan rösta på de rödgröna, hur realistiska ä dom, att man inte ska köra bild, komvux och toblerone. eller ja, det sista kom jag inte på, så toblerone var bra utfyllning. nästan så man vill se om hela debatten på svtplay, fattade inte speciellt mycket av vad dom sa, jag får väll kolla i fem minuter och sen pausa för att tänka på vad dom sa, hah eller inte. sorgligt när det är över, fast kanske inte, det blir ruskigt sorligt om Mona blir stadsminister, i såfall får hon raka av sig håret, för sverige vill ha en flintis-minister.

haha, nog om det. Var in till stan idag efter skolan, var tvungen att köpa ny akvariepump, den andra var överblivna legobitar som dom smält ner och kallat de pump, eller iaf, det var ju inte jag kom köpte, daddy pays. den verkar bra, den hade garanti och allt, så nu jävlars, nu får ni se på akvaristen number one, hilda nyqvist. gissa vad jag åt till kvällsmat, oxfilé. yeah jag älskar att var bortskämd. men i mitt försvar så är jag bara materialistiskt bortskämd. (-:

kom på att jag bara har en vecka kvar med kaninungarna, dom blir ju 7 veckor idag. sorgligt att mina små barn växer så snabbt, det var inte länge sen dom var små rosa avföringar, vilka minnen. <3

Men nu har jag en burk cola, en 1,5 litersflaska med cola och en pettflaska med pepsi väntandes på mig, kommer vara så hög på koffein att jag hackar tänder i sömnen, god bless you coca-cola company.


tchyss. xD

- hilda


PS. kolla in bloggen williewindow.devote.se, sjukt bra serie, gjord av ingen mindre än Liz Westman! :d DS.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar