2010-09-29

varning!

hejsan, vill jag bara säga. jag vet att jag varit ganska seg på inlägg, och jag är inte speciellt ledsen för det. mår piss. om jag bara nådde saxen. iallafall, fick sena födelsedagspresenter från moster idag, en spegel/tavla med michael på, jättesöt, fick också dvd michael jackson:the one, måste kolla på den när jag får tid. men just nu prioriterar jag typ bara, sömn. det var ju ett liktigt lightup för dagen.

föresten, fick äntligen tag på kaninfoder, lottie. 9 kg med smak av havre och vetekli, nu jävlarns får dom äta sig mätta.

Imorgon blir det skola + ridning efter, trevligt trevligt, måste komma på nå övning att göra med meissel, annars virrar vi bara runt. ska iaf använda bommar, kan nog lägga upp ngn klurig bana så vi får arbeta oss svettiga, kanske.



har börjat tagut tag i mitt stora tyska problem, hade typ tre läxförhör och en dialog efter, gjorde ett läxförhör idag, ska ta hem tyskan och träna tills nästa vecka, blir en ny lärare då, tråkigt.

men nu ska jag gå och lägga mig, utan tv eller ngt, bara sömn. ich mag sehr viel.
har inte änns lust att skriva puss.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar