2010-10-11

aoooow


asså hej. bajs på min kropp, sjuk jävla mensvärk. aaaaaaaaaaaajj. måste ta en ipren eller nå.

blää vad jag är sugen på telefon, fast bara iphone eller xperia x10. fast det kommer ju inte hända så jag får typ börja drömma om ngt i min prisklass. asså om jag ska köpa en tele för 5000 måste jag spara i vadå, femton år, och då vill man ju ha en iphone 13 för vadå, 20 papp. jaja, ska typ till tuna park och shoppa imorgon så jag ska typ kolla på sånna här "kolla" telefonen affärer. ja ni vet, typ the phone house och 3, fast jag tänker ju inte köpa än. ska typ kolla på xperia x8, eftersom jag är mest intresserad av det nu. har tappat fett mkt lust på xperia mini, eller mini pro. :) men whatever.

asså åå, jag vill vara med någon, någon dag. har typ inte varit med ngn på jättelänge, sist var nog på sommarlovet elr så. höhö, först hitta någon som vill vara med mig :>ahja, trevligt, en looser tänker ni. jag nickar lite oförstående. men iallafall, ska typ borsta täänderna sen är det tyyp family guy och 2½men :D

heejdå .

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar