2010-10-01

Your love can heal, can't no doctor's remedy Ever do what you do for me

Shasha, ligger och kollar på modern family, på min nya tv med tvkanaler nu :) awesome. hhaaha, fast den ärt typ inte min, det är pappas och mammas som dom har haft i sovrummet, men dom kan ju inte använda den nu eftersom nisse ska ju sova också, så jag fick 'låna' den ett tag. pappa var tilloch med uppe på taket och fixade antennen så jag fick tv-kanaler, trevligt. iaf, det är en hd platttv så man är ju ganska happy right now. heh. iaf, hade orienteringsdag, fixade alla 11 kontroller på 1 h och 2 min, jätte bra gjort tycker jag.. gud vilken randombild jag hittade, iaf så ville jag visa min KISS-tunga, hihi. det är inte konstgjort och jag har inte klippt av strängen under tungan heller, jag är en cirkusmänniska, men försök inte att sälja mig i smyg. hhahaa, respektera att jag kan dra ut min tunga längre, men iaf. slut på detta äcklande..

sitter och försöker pilla ut typ sista mjölktanden nu.. haha lol. som om ni bryr er. jag ska typ hålla mig vaken tills 23.00 så kan jag kolla på ett till modernfamily avsnitt på 4:an, jag har sett hela season 1 men jag vill igen? höhh.

fint med helg, veckorna går så snabbt, man undrar vart livet tar vägen. vet du vad som slog mig för ett tag sedan, att jag aldrig kommer vara barn igen, att jag aldrig kommer kunna typ fjärta o skratta åt det eller äta snö eller typ sånt, what a shame. men nu ska jag göra ingeting.? typ ligga kvar på soffan och tröga. hejdå!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar