2010-11-30

jag älskar musik.

ffyfan vad känslorna dunkar i huvudet när jag lyssnar på musik. lyssnar på black or white, har så mycket minnen till låten. :') den är så underbart fin.

"I belive in miracles, and I´m never gonna stop it tonight!"

kärlek på den. verkligen. samma sak, det behöver bara vara en bra låt så blir jag helt knäpp i huvet. sant
♥ lyssnade på morphine nyss och känslorna tog över. så kraftigt påverkad är jag av hnm. jag vet inte änns vad jag ska göra för att jag blir så rubbad. :')
om några minuter ska jag åka till skolan. fortsätter lyssna på musik där. yepp det är det som brukar hända. thihiiii.
Har min nya Michael tröjja på mig idag. köpte den i Playa de Ingles, på Gran Canaria! :-)


för att ni ska veta vilka låtar jag snackar om laddar jag upp en grej;





sådär. nu ska jag fortsätta lyssna och sen dra till skolan. ;pp

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar