2010-12-22

ciaooo

cioa bellas! sitter och kollar på jersey shore nu, det är värsta najs...
har jobbat på en ny bloggdesign i typ en timma nu, sen funkar inte picnik, så jag kan inte lägga till text, fasen asså, sen har jag letat efter andra onlinea bildredigeringsprogram, men ingen kunde palla större textstorlek än 150 tx. jag är pissed. jaja har inga bra installerade program heller. tråkigt. gimp kan man inte skriva nå bra heller.. vad surt

imorgon är det dagen innan julafton, trevligt, det ska bli kul att träffa släkten, fast jag tycker det är konstigt när pappas sida och mammas sida träffas, det är konstigt, blir konstig stämning, man är inte vad att se dem tillsammans. jaja, ska träffa min lillkusin, hon är så rolig. hon kommer på måndag och ska sova över, hon ska sova i mitt rum, blir kul att se hur det går. hon är ju bara 1 ½ år.. :-) hon är den ända ungen jag känner, som jag faktiskt står ut med.. haha det är för att hon har min humor. det känns så.. nostalgiskt att ha jullov, kommer ihåg förra så himla mkt.. hmm. jag tror jag kommer ihåg iallfall. jag är så virrig. förresten, det är så himla mysig att vara ute i ladugården med djuren, det är så varmt när man är nära fåren, och det är faktiskt ganska kul att mocka och mata och så, gosade lite med Pirre idag också. haha han har ju bytt till My's bur (och My till hans då) och han är inte van att vara i en sån liten bur, så han klättrar näsan på väggarna, han är så hungrig också, det är ett bra tillfälle att ge honom hö, som han hatar i vanliga fall, då tuggar han nöjt i sig det, istället för att feta i onyttig kraftfoder. haha påtala om det, den står ju i ladugården, så råttorna har verkligen festat på det. måste komma på en lösning. fast jag vill ju inte överbelasta min hjärna nu. det är ju skollov.

nu kollar jag på a shot at love with tila. asså det är konstig, hon har gjort värsta big deal över att hon är bi..? och, många är det? hon är ju inte änns speciellt snygg, bara arrogant och en aning för självsäker, hon är väll inte märkvärdig, jag kollar iallfall, för det är ju en mtv serie, mycket bråk och så. haha quality TEVE. men nu ska jag typ gå på toa och fräscha upp mig, sen svepa colan som blev kvar igår och sen sova. jag älskar att sova....


cioaaaaaaaaaaaaa

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar