2010-12-23

datorn är HEEEEEEEEEEEEET

yepp. fan vad datorn är varm. och pappa har fan trimma mitt element, för den var lite halvkrasslig förut, men nu är det nå jävla kuwait här inne. sweating like a friggin' pig. haha. iallfall, fan vad folk är OSOCIALA denna tiden på dygnen, absoult ingen att smsa med eller nå, det glädjer inte mitt hjärta. Och jag orkar typ inte hålla på nå mer med datorn, för den är ju varm och trög och typ, tjugo procents batteri kvar.. det är ju typ. inge?

taggad inför julafton imorgon? haha nej, eller jo, det ska ju bli kul, men jag har inte kvar barnakänslan i det längre, vilket är askasst, riktigt tråkigt, fast idag när jag var ute och letade julgran så slängde jag mig faktiskt i snön. haha det var ju varmt. kollar south park. haha det är så jäkla najs, men jag är så jäkla spinnad att jag inte kan ligga still, typ TIEEEEP. läste igenom typ skitgamla blogginlägg från typ ett år sedan? omg what a transformation, jag känner fan inte igen mig, skrev som en gammal sönderkrattad WB. haha jag tänker fan inte änns länka till sidorna så ni kan läsa, för pinsamt. men jag kommer inte ihåg lösenorden till de andra bloggarna, så jag kan ju inte direkt ta bort dom heller. de är väll typ hellt harmlösa, det är ju för gudsskull bara typ två besökare, och jag äär ganska säker på att det var jag båda gångerna. hahahahahaa jag är en sådan looser. jag gjorde en grej jag är skitnöjd med nyss, fast ni fårr inte veta. haaha btw. min rumpa är fin, den rör sig fint i dansstegen. HAHA nejmen seriöst jag vore sluta. jag skämmer ut mig. x')

men fasen vad man blir pissnödig av att sitta vid datorn (?!) typ så pisset kokar i magen av att ha en varm dator på en BARmage, hahahahaha. jag hatar insekter, ni vet sånna där som typ är avlånga och har hur äckliga vingar som helst. haha det kryper sånna på taket ibland. det blir lite fistfight varje gång jag ska mosa en sådan. jag har överarmsstyrkan av en kattunge. sexigt tänker ni. jag har döpt dom till sally.s haha nej det var inte jag, det var jenny för tusen år sedan, ahhahahahaha jag trodde seriöst att dom hetter sallys. jaja, memories are made of cheese. men nu ska jag dra innan ni tröttnar. JAG BLIR SÅ GLAD NÄR DET STÅR NOLL KOMMENTARER. jag vet ju att ni tittar c: pusshej jag skrattar för att jag är så jäkla kul

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar