2010-12-02

glädjetårar

yepp. jag gråter glädjetårar, tittar på ett program som heter "Michael Jacksons private home movies" vissa känner nog igen det från youtube, förutom att den här var i HD och hela filmen, 2 h lång! jag har dock inte sätt färdigt hela! såå tur som. :-) jag känner av, i hans andetag och hans ansiktsuttryck hur han känner sig, och hur han tänker. he´s just another part of me. typ. denhär filmen hjälpte saknaden lite. det här är bara en fas, jag hoppas jag kommer ur den snart. innan jag gör någonting jag kommer ångra.

men iallafall, to ett snapshot från filmen, när han pratade om hans relation till englands dåvarande prinsessa Diana. (om ni inte vet, men Diana dog i en bilcrasch 1997 i frankrike, samma år som jag föddes då) Han berättade lite om en konveration dom hade, det började i skratt, men islutet såg Michael ut såhär;

för han pratade om hur han tyckte hon var som människa. så jävla rörande att se. jag såg också i filmen när dom gjorde yrmw (you rock my world) och han var tvungen att "kyssa" en tjej i filmen, fyfan vad sött när han bara gav henne en kram först, och producenten ba; du måste kyssa henne! då gav han henne en puss på munnen. fiiiiifasen vad sött. måste snapshota det ngn gång och ladda upp. i promise. (L) men iallfall. jag önska jag var född tidigare, så jag levde under en tid men många FANTASTISKA människor, såsom John Lennon, Prinsessan Diana, Ryan White, och jag skulle också vela levat tidigare för då skulle jag haft chansen att gå på en MJ, eller beatles konstert. tyvärr var jag ju född sista året Michael turnerade om jag har rätt. eller bland dom sista iallfall. TYVÄRR hade jag inte chansen till biljetter till This is it heller. eftersom min pappa är typ gängledare för någon stor MJ-haterz club. TYP . firetruck ibland alltså.

Vad börjar på F och slutar på UCK. ja, FIRETRUCK
Vad börjar på P och slutar på ORN, POPCORN

jävla pervos som trodde ngt annat. ;pp

men puss, nu ska jag dra ner adrenalindosen lite efter filmen, slappna av med 2 ½ men. menmenmen.

hehe puss era saltgurkor

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar