2010-12-25

god morgon, eller?

vaknade för mindre än en timma sedan, typ vid halv två tiden. asså aj vad ont jag hade, hela huvudet dunkade, och det kändes bokstavligen som om att mina ögon skulle ploppa ut.. heh. jag har inte tagit ipren heller, jag får inte.. härligt -.-'
ahja, blir dålig dag idag kan jag nästan vara helt säker på.. det är ju juldagen idag. men det är jju också 18 månader, 1 ½ år sedan michael gick bort. ska tända några stearinljus snart. jag är så jäkla deppig idag. fast jag måste träna, åt hur mkt som helst igår och idag o så. har druckit läsk och skit, men det är så tråkigt att träna med wii:et, asså det blir lite enformigt.. fan vad jag klagar, men är jättesur idag. hahahhaa. jag har inge tålamod, och jag kommer inte somna ikväll eftersom jag vänt på dygnen totalt. plus att jag vill träffa någon, men det är ju juldagen, så det går inte för ngn typ... succk asså. jaja puss och hej nu ska jag typ kolla på tv och typ göra min redan förstörda dag lite sämre..

hejdååå

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar