2010-12-22

mobilblogg - jullov!


God morgon! Jag steg upp för en timme sen ungefär, skönt. Pontus väckte mig med ett sms. Frustrerande, esch, jag var glad av att vakna :-)

Jag känner fortfarande ingen julstämning, inge alls faktiskt, det är både skönt och tråkigt, skönt för att man inte längtar till julafton, tråkigt att man ja, inte blir speciellt glad över jul.

Jag sitter och kollar på oprah winfrey show. Haha, jag tycker det är ganska bra, haha, spelade wii nyss, men hade inte tålamod,.och jah förlorade typ hela, rätt så komiskt. ;pp. Orkade inte starta datorn, så jag skriver från mobilen istället, det går typ lika snabbt, thihi. Men nu ska jag först ut till djuren, sen städa mitt rum, så mycket jag vill och orkar ialllafall. Ciao. <3 style="clear: both; text-align: center; font-size: xx-small;">Published with Blogger-droid v1.6.5

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar