2010-12-28

tjaaaaaaa folkes

jaha, vad gör du nu då? undrar ni. jag kan faktiskt ge er ett klokt svar på det. jag gör ingenting. jag har blivit tråkig sen jag slutade svära. yepps. men vad gör man inte för att gud inte ska straffa mig. jag vill komma till himlen. iallfall. sitter hos moster i fellingsbro och gör ingenting. vi ska dumpa av lisa här för natten. låter finemang. som jag sa inatt. sov hos emma. vi hade skittrevligt. hon satt och typ cama med nico hela kvällen och jag satt och åt upp hennes toblerone. det feta flickan i mig log. eller yepp det gjorde ju jag med så. vi somna vid typ tre nångång, vi låg och kolla på typ the osbournes på mtv och sen typ shanedawsons channel på yt. haha jag älskar. vi skratta, han kan skämta om kändisar utan att det blir elakt eller konstigt. han kan till och med skämt lite om gaga utan att jag blir galen. han är rolig. begåvat.


här är senaste. haha


okej här är en aunt hilda. den är härlig. min favorit karaktär
inte den bästa men..



hittade ett klipp om Michael Jackson, men har inte kollat in den ännu, ska göra det sedan, när det inte är massa folk i rummet. om den är bra så lägger jag ut den. skämt är helt harmlösa. jag blir inte arg för skämt som har en bra nivå. och faktiskt är roliga. men vi får väll se om den lever upp till mina förväntningar. Vill bara tacka Angelica och Moa, som jag lärt känner på bilddagboken, jag vill tacka dom för att dom berätta om Shane. han är hur kul som helst. kanske är jag ett till Shane Dawson fan? maybe. hahaha men jag har många idoler. men michael är ju klart bäst. fast jag jämför ju inte. såklart.

jaja, take care, jag ska snart börja dralla hemmåt, men först ska jag springa in på hm med mamma o kolla om jag hittar nå kul. och sen in på kicks, fick ju presentkort på 200 spenn. det blir väll hårsprej och mascara typo..?

bjuder på bilder sen, ursäktar för sånna torra och tråkiga inlägg. :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar