2011-01-29


fantastisk låt. fast george harrison ser lite läskig ut. help!
förra inlägget så laddade jag typ upp femtio michael-LOL bilder. de är så bra. sen insåg jag att det inte var coolt. fast jag låter det var. tufft
haft åtta besökare idag så. huhu
idag har jag inte gjort speciellt mycket, vakna typ elva, sen käka och efter det drog jag med the family till pulkabacken. jag orkade åka i en halvtimme sen tröttna ja. slog i arsle i hårt gupp hela tin' så vi var inte där länge. sen har jag varit ut till mina älsade kaniner och fårskallar. matade dem med pinnar
sen har det inte hänt mycket. setat o kollat på hp the chamber of secrets'
på svenska harry potter och hemlighetens kammare. jag skulle bara tuffa till det lite.
ska snart ladda ner azcaban och se den. intressting tkr ni jaä
o justja, jag blev faktiskt ganska nöjd med håret, observera att det inte blev rött. men det ser väll hyffsat ut. morsan min sa efter färgningen att jag borde ha blekt det först
tack så mycket

men nu ska jag dra och laga mat med pappa. jag är så fruktansvärt hungrig har inte ätit sedan frukosten. (WTF iknow) sedan ska jag frossa i glass.

hejjdå

ps. jag fuckade upp designen så mycket att jag blev helt vilse, så har bara nå tillfälligt just nu. och ja, jag vet det ser hemskt ut ds.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar