2011-01-30

its a choice that we´ll make, and this choiche you will take. who´s laughing baby

babyyyy
tjollahopp fellas'
imorgon är det måndag eller så, skola, dont judge me men jag gillar faktiskt att vara i skolan, det ger mig en utmaning, love challanges. verkligen. imorgon är det idrott också, om man klagar så låter man lat eller? haha nej men bra å röra på sig. nu ska jag vara pedagogiskt enlig; motion gör hjärnan frisk
thats the shit'
solsidan var så j'kla glasklar. ove skrämde skiten ur mig. haha jag vill också till bahamas. yeewww

vill ni veta en kul grej, jag hitta en mapp i min skrivbordslåda där det stod på MJ tidningsurklipp på. haha hitta sååå fina bilder som ja var tvungen att sätta upp på väggen, en var typ när han dejtade madonna. men jag klippte bort den fula häxans ansikte.. sen typ got to be there skivomslaget, sedan en history, ni vet MJ-2040 jet och sen hans bootylicious. mumas, sen typ massa småbilder pch en annan bild trån got to be there era och finally ni vet den vita photoshooten han hade med LMP. dock var hon med på bilden. sadface. nej men jag är glad att de gjorde varandra lycklig en gång i tiden.
men nog snackat om det. jag har seriöst börja fundera om ja ska på rihanna i globen i november. det finns ståplatser och b-platser kvar på andra konsterten, men chansen finns att jag inte får åka på gaga då (om hon kommer till sverige då) och det vågar jag inte riskera. men skitsamma, nuy bjussar jag på en superfin video med mother monster



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar