2011-02-08

det där gjorde verkligen min sugiga dag



det roliga som har hänt idag är att min telefonskal från Hong Kong har kommit! jag kommer inte ihåg vad företaget hette, men köpte det från ebay, vet ni vad det kosta, 10 spenn! det är ju nästan gratis. fast nu känns det som om jag har lurat en kinesfamilj eller nå.. heh men nej, det endå som var dåligt var att leveranstiden var ca 3 veckor, men igentligen, inte så mycket när man tänker på att det flögs från andra sidan jordklotet!

jag älskar verkligen ebay. jag ska snacka med far min om jag kan beställa antirep klistermärken till skärmen, den jag har nu, sen oktober är lite repig. hehe och jag har ju ingen lust att försöra min söta telefon :3

men annars har dagen varit påfrestande. hade fyra prov. enligt lagen får man bara ha tre per dag, men då kallar lärarna det "läxförhör" istället. haha gullit. annars har dagen inte varit bra, mått pissigt och inte orkat anstränga mig till att vara kompis med någon så det var mitt fel kan jag erkänna. men aa nu ska jag käka semla och coca cola. hahahaha jäkla fail med min diet men jag bjuder bara efter lite. jag äter mindre kvällsmat i promise. sen om en timme sticker ja o rider islandshäst. så nu har ni stenkoll på mig. tjoolaaaaaa


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar