2011-02-09

vilket gansta-face asså. haha nej men nu drar jag till aqua nova badhuset i borlänge, drar med mig laptopen i bilden å så. lugnt värre. igår red jag min lilla pudding, red barbacka, men med voltigegjord för annars suger jag haha, nej men vildur ponken är typ 130+ i mankhöjd så han är en liten snubbe, sjukt skumpig och vild. men det gick värsta bra, vi tränade stora mittvolten i trav, sen galopperade jag lite på fyrkantsspåret och såå, gick toppen! och finally, hag har lärt mig att hoppa upp på hästen utan sadel. HAAH värsta looser man va, men det funka ju nu, är djupt impressed av mig själv. hihi

men joo, jag ska ladda hem lite svampbob fyrkant avsnitt som jag kan kolla på i bilen (-: är värsta förkyld, så jag kommer kanske inte till skolan imorgon, det känns värsta sämst att kasta bort en hel ledig dag på å åka till badhuset, och värsta onödigt, morsan och nils ska till ett annat badhus, är de dumma eller? de ska till arboga, medans vi andra ska till borlänge.. är de helt borta eller, probably =)


men hejdå! smsa med mig!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar