2009-11-19

menheej, nu sitter jag i vardagsrummet och har det skönt, jag och lisa ska vra ensamma hemma snart, vi tittar på iCarly, shieet årkka hoppa runt som en liten j*vla bebie....

Idag så skulle jag igentligen åka 3 bussen hem, men jag ringde och klagade på mamma, så sa hon att jag skulle åka 2 bussen, sen att hon skulle hämta mejj i bernshammar :K Men nu sitter jag och "picnikar" mina fula egopics :P Annars är jag inne på bdb o sånnt (a' Har shieet ont i huvet.. .o.o

Happs, idag var vi på en teatern med skolan, den var as tråkig.. :O Det stod typ en 44-årig gubbe och sjöng med en luckulele (stavn?) Skit mesigt, han stod när och sjöng och snackade om hur det var att vara kär, j*vla tråkmåns, lixm en vuxen männsika stå och hålla på sådär, det är ju för f*n pinsamt :Y Och i bussen satt alla ch skickade grejor till varandra med bluetooth :D min teles namn var typ "abc...<3" och så skickade jag massa saker till många, och man hörde typ hur de sa "vem är abc?!"

mehhnn mina picnik bilder sket sig, så jag ska lägga ner datan (för 1 ggr skull)men nu ska jag se på DHW <333333333 ällskarrrtt<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar