2009-11-23

menhej!


Sitter här och har svin ont i huvet :( Har nyss tittat på desperte housewives, fett bra ;D Annars har väll dagen varit bra :k Hade roliga lektioner och sånnt idag :O Och snart ska jag spela den nya expansionpaketet destination världen titt sims 3 ;) Annars har jag typ spenderat hela dan med att tänka på Michael Jackson <3333333 :D Och hästar såklart ;P Hade oxo utvecklingssamtal idah :k Hade typ ganska bra i typ allt, och jag skulle jobba på mitt självförtroende :I

Theme it! Kom på, måste ut till Pirre och hålla på :D Iochförsig är det ganska kul, men inte när det är bäcksvart :O Och föresten, shiet vad dålig jag har blivit på att blogga ;U Skriver ju typ inte alls nå inlägg längre... menmenmen :d Jag får typ svängningar, ibland vill jag as mkt, och iblamd ba "oorokkar ntt" fast det är ju inte så jobbigt igentligen :L hahha .... och nu har jag skaffat bloglovin också, så kommentera om du vill att jag ska följa din ;D<3 menigentligen, sheeiitt vad jag känner mejj dum, det är ju säkert ingen som läser o.o <# ghhah... det peppar ju inte på mejj iaf ;D mennnu kommer inte orka tillbax så deblire goodbyebye för mejj :k Hoppas du längtar tillnästa inlägg (javet hur dumt det låter :F)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar