2009-11-27

Tjenamors!;D

Nu sitter jag hos mummu och larvar mig, jag blir typ 5 år när jag är hos mummu :) Blire passa Selma som oxo ska sova över ;) Töntar mig med farmville ;I hah...hahh.. :M Dom här knapparna på mummus laptopå är typ dampade så det blire nog nt så himmlans mkt text... hahhhaa.. slog mig nyss, det händer ju fan i´ngentung i mitt liv som det är värt att skriva om o.o'shiieetta. :D Ngn som vill gå på stan imorn, fika och fönstershoppa ;D<3 men mamma ringde och sa att lisa skulle komma ½ sju och typ vara här när mamma och pappa äter på resturang 'hha' de måste ju oxo få ha trevligt ! (aa' men årka mer nu... hahh.. har setat typ 2 timmar och kollat på michael jackson interljuver och musikvideor på youtube ;D<3 KAN BARA INTE SLUTA ÄLSKA HONOM <333


Kolla gärna:

http://www.youtube.com/watch?v=NQpXkUoj3SU


älskar dig och saknar dig föralltid underbaraste, helt fantasktiska mj, du är fullt levande för mig, älskar dig och jag hoppas du får vila i frid. Kan inte beskriva hur mkt jag älskar dig, jag vet i mitt hjärta att du aldrig har gjort ngn illa osv. JAG ÄLSKAR DIG och jag kommer leva för dig varenda dag, inte bara för din musik, utan för dig. I <3 U


//Hilda

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar