2010-03-29

Hej i gues... :k

Jaha, senaste nytt, jag känner mig som en stort looooser.. dagen gick faiiil. Tur att man har lite att göra nu då! [;<3 Ska "installera" min whiteboard som kom idag, greja lite med de andra sakerna jag beställde :k Men det känns som om jag kan däcka när som helst, bäst att ta den lungt .(y) Igår kom jag på världens sjukaste sak! Undra om jag ville bli advokat när jag blir äldre, tkr du? :} jag utesluter iaf allt som man inte känar några pengar på -.- *såklart* Så jag tänkte, svara ärligt på fråga!

1. Mäklare
2. Advokat
3. Annat (vad)

men om man ska bli tät på det så måste man ju bo i USA... witch i´m going to (aa' Ointressant va? :k Jaja.. sånnt är livet .. :h Kanske ska vara med Sandra imorn, får väll se :b Stackars min liiilla kanin, har inte gått i koppel på typ ½ år .. :k Jag kommer ju fan inte på ngn att göra med hnm, kanske jag har växt ifrån hmn..? :o Här kommer iaf länken till min UNDERBARA spotifylista! Måste verkligen ses.. du kanske tillochmed kan komma på vad för sorts musik jag lyssnar på :]



puss&kram från hilda ;*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar