2010-03-28



MJ när han hade en presskonferans... fin han är... <3 *drägell*


Jahapp.. skola -.- men först ska jag fixa mih! :'D Jag hoppas dagen kommer att bli bäst (aa' och att jag hittar ngn att vara med ... mer om det senare... Jaha... det blir ingen video idag, så du får väll hitta på någont roligt själv, typ kolla på tummen elr nått (y) Seriöst så blev jag skitnöjd med min "renovering" på bloggen, asnice .. <3 Då ska jag tänka efter vad man har för lektioner dååe... tror inte jag har tid med att glömma mappar hemma... ;P Nu lyssnar man på Remeber the time.... så fiint (y) <3


.... Do you remeber the time when we fell in love...
...Do you remeber how we use to talk, whe stayd on the phone all night long.....
......Do you remeber the time when we first meet......

Visst är jag duktig 'Jag är sjukt stolt' <3 Aha.. klockan är snart 7, dax att skynda sig, men fört vill jag bara säga att du ska börja titta på Bondi Rescue på TV4 fakta, hehee... det är skojsigt ... <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar