2010-06-16

Dunk''


nu sitter man och dunkar till I like it rough av lady gaga, pretty nice.. det är en bra låt, synd att hon inte sjöng den på konserten, verkligen. Sjönger med såklart! Loving you is cherry pie.. fast det var paparazzi, men nog snack om henne :d Idag har det typ inte hänt så mkt kul, vaknade vid 9 men var inte hungrig så jag låg och kollade på ett desperate housewives i en sådär 42 min, sen gick jag upp oh åt frukost, rostat ofc! Sen höll jag på med mina små älsklingar, sen stack hela familjen till V-ås, fan vad det sög, alla var ju på toppen humör *not* mamma stod typ och blev galen inför hela ikea ... strange actions.. sen var vi alla tjuriga påvägen hem, och nisse skrev för full hals såklart, jag gillar inte hnm... han skriver nu också, det är därför jag har musiken på lite för högt :p imorrn ska jag tjäna 200 spenn, ska måla bastun nere vid sjön, men jag tänker aldrig ta 200, fan vad snåla dom är, vil ha minst 300 och jag ska kunna spara ihop till en ipod touch! dom är så jälva sexiga! Annars ska jag bara slappa i det fina vädret imorrn.. och undvika familjen oo: nu ska jag typ smsa erica oh säga att det inte gick att vara imorrn .. jahh tror hon kommer att bli besviken, snacka om heartbreaker jag är .. ;p men ni får hare gött för nu, så går jag och hämtar saft (;



kram hhildaa :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar