2010-06-15









Var bara tvungen att visa lite bilderpå telefonen! Snacka om snabb leveranstid det var! Beställde igår kväll, den kom strax efter jag hade skrivit färdigt förra inlägget! :p telen känns allmänt klumpig nu, men det går väll över, har redan tappat den för att se hur det blev, typ inget, inge repor eller other shit! Gud vad glad jag blev för min lilla mobil makeover! (y) Snart ska jag cykla till stallet, pirrigt idah! ska rida ut själv med Meissel, roligt roligt, ska kanske rida imorn med :D Men idag ska jag satsa på skänkelvikningar och lite mer mjukgörande uppvärmningar, sen ska jag nog ta en galopp på ängen, fyfan vad kul, men det bästa är ju att jag bor bara 15 min cykelväg ifrån hnm ! <3


Erica åkte hem nyss, det var ju mindre kul (; Jag ska väll läsa allt kludd hon har skrivit på whiteboarden och skratta lite .. no harm done erica! (: Konstigt det ska bli att börja sjuan.. väldigt märkligt..äsch, igentligen ska jag inte tänka på det, jag har ju en hel sommar framför mej :D Nyss såg jag och erica typ 7 st vänner avsnitt och 1 simpsons, fyfan vad rastlösa vi var.. :d Just nu är jag bara ute och surfar på nätet, typ blocket, jag venne fan varför jag tkr det är kul att kolla på saker tillsalu, jag har ju typ två femmor anyway.. ;p jaja..



// kram hildaaaa! <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar