2010-06-15

erica är här :D


Jaha... dagen började fint, erica har sovit över och vi somnade ca 01.30 idag, efter ett långt bastubad, fyfan vad skönt det var, men jag var ju skillad så det tog 1 ½ timme att starta elden så halv tio hopapde vi i sjön, btw, det var iskallt, men jag tror vi gör det igen idag, det var ju sååå jävla skönt *not* Jag och erica har bytt mobil för en dag xdd så nu har jag "hennes" LG Cookie xppp sen kom jag på att jag inte har ngn att smsa med eftersom erica var här xddd menmen, nu har vi tråkigt, erica sitter och kollar på "pledge this" i min mobil :d påtala om min mobil, jag har beställt ett roligt mobilskydd från nätet (bilden i vänstra hörnet) den är typ gjord av silikon så om man tappar mobilen i backen blir det inte en ända repa, sånna skydd finns till typ alla mobilsorter, kolla själv www.skal-man.se, en annan rolig sak är att pricerunner.se ger bort spotify premium om man skickar in en videorecension om en vara som finns med på en lista, jag hade tur att ainon fanns med så jag gjorde en recension om den, det blev inte så bra men jag kan visa den iaf...




vad gör man inte för gratis saker :D:D:D testa det själv, det fanns med många telefoner och saker :D snacka om reklam jag gör nu, mehh skit samma (; mehh hare bra



pussokram från hilda! (:

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar