2010-06-26

F.R.I.E.N.D.S.

Tjolahopp, nyss satt jag och kollade på FRIENDS, super old and super fun ! Samtidigt som jag kollade på vänner låg jag på spikmattan, fan vad skönt, hela min rygg är helt pepprig nu (; det är inte lika kul ;p Sitter och läser lite bloggar nu typ lina.bubbleroom.se, och fokis (: Guuud vad slapp dag,`gick till nå midsommar skit med familjen oo; Jag var tvungen att ta inträde där för det var pappa som hade ordnat den där dagen, varje gång det kom en kund så var jag tvungen att springa till mamma och fråga hur mycket dom skulle va i växel, fan vad jag uger på matte, måste verkligen skäroa mej tills 7:an :p Men iaf så sög jag ut, dom skulle betala för två st med 100 kr, och det kostade 20/person, och jag ba "ehhh.. det blir.. typ.. ehh.. ursäkta " feddt pinsamt! Dom ba skrattade åt mej xdd sen kom min förra lärares man och skulle betala, och han ba, jaaa, jag hoppas hon har lärt dej bra matte, jag blev lite nervös, och sen kunde jag inte änns lista ut att två tior är tjugo kronor, fan vilken fel dag ooo: menmen let go!

Annars är allt bra, på måndag kommer mina saker som jag beställt, typ ett tangentbord och lite mappar till skolan, jag visar, vänta! (;

tangentbordet, fatta vad det behövdes, den som jag har nu måste man ju banka skiten ur för att få fram några bokstäver :s


Marimekko mappar :D Äntligen vackert, har beställt 6 st, två blåa, två röda och två beiga [:




Men nu tror jag att jag känner popcorn doft, bäst att kolla efter, man vill ju inte bli utan!







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar