2010-06-28

sjukt irriterad ;@

nu har jag psyk på mina dåliga föräldrar! dom är helt störda, vägrar starta internet fölr mer än typ 20 min, och dom vägrar att fylla på min mobil ... ;s fyfan vad jag hatar dom just nu! ooo: dom vill typ att jag ska vara ute och leka i sandlådan hela dan', störda individer o.o' mehh annars skriver jag som en fet ko, har nytt tangentbord, men knapparna sitter så nära varann... :j men annars är den skitläcker!



Idag har jag varit med Alice (är fortfarande) och vi har spelat sims, sen kom en störd individ och skrek åt oss, du kan ju gissa vem... så då stod vi och stirrade rätt ut i luften i typ 30 min, sen gick vi ner till sjön och badade, sen bestämde vi en grej med calle och hans kompis, att vi skulle vara med i en fisketävling, fatta vad fail det blev -.-' vi förlora med 4-1, mehh vi var dom igentliga vinnarna för dom sög ;p sen badade vi lite mer, sen gick ví upp, och det var allt för idag.. jhag tror jag ska äta sen,, har lite beslutsångest om det, äcklig mat och störda föräldrar, man klara ju bara med en i taget (om änns det :s) mehh hoppas dom hittar lite i såitt hjärta och låter mej sitta ngn timme, men jag har hittat ett annat ställe som jag kan koppla mej upp på, ´men den har riktigt taskig mkottagning, men det är ju bättre än inget alls :sss mehh enjoy din dator, eftersom du uppenbarlingen sitter vid en D:













Inga kommentarer:

Skicka en kommentar