2010-06-30

trudilutt! ;p

jaha, nu sitter man här med stukad fot och typ inge att göra, ska väll kolla på ngra dhw avsnittt snart, medans jag tränar alltså, ska försöka gå ner 5 kilo tills skolan, det blir svårt, mehh jag orkar inte vara fetto längre (; måste säga åt pappa att fixa mina högtalare till datan, trasiga nu! dom funkade typ 10 min i morse, så jag drog på det saftigaste dhw avsnittet och kollade på bree delen xddd dom visade också dhw på tv idag, typ vid 11:55 på 5:an .. det avsnittet där George äntligen får "göra" Bree (; heeew-heewww .. :k


Nu tror jag My är dräktig, hon gillar inte att man klockar upp henne och hon dissar pirre totalt, stackars pappa kanin .. ;p fyfan vad gulligt med kaninbääääbisar .. hee-hee.. :) mehh kan inte skriva mer, måste få högtalarna fixade tills träningspasset och pappa kan inte se att jag bloggar, då börjar han säkert läsa min blogg och det vill jag verkjligen inte.. (skriver fortfarande slabbigt pga. nytt tangentbord) ;p

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar