2010-07-01

Slita hårt idag ..

Juhupp, nu har man stått och målat på altanstaketet skit mke, fyfan vad ont i huvet man får av målarfärgslukt, men det går nog över.. för pengar kan man ju överleva vad som helst xdd jag ska få 500 för att måla altanstaketet, 200 för att måla bastun och 200 i månadspeng den här månaden, så jag kommer tjäna 900 spenn, inte långt till en ipod touch alltså! :j hehhe-heew, jag råkade gå inte med skor som hade målarfärg på sulornam, så våran matta i vardagsrummet blev vit, undra hur förbannad mamma kommer att bli .. ooo: better watch up ... snart ska jag och pappa kolla efter ett annat kontantkort till min tele, har tänkt att byta tillbax till Telia, det där abonemanget där man får 65 000 fria sms resten av året :D jaha, nästa vecka blir det gröna lund med calle och john, fan vad kul, men jag råkade lova calle att jag ska åka frittfall med hnm, hehe *svälg* insane ska jag nog åka.. perhaps .. haha.. är inne´och kollar p: typ på gronalund.se just nu, haha.. jag kommer fan inte våga åka några karuseller ooo: typ kvasten och vilda musen, inge värre ... ;p mehh hejdå för nu!





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar