2010-07-24

Hejsan! Här kommer en oredigerad bild på mig, hade inte ork att öppna något krångligt program, alla kan inte vara bra på ph elr så. (; Snart ska jag ut på promenad med mami, sen ska jag köra lite pilates, alla som har snygg kropp kör ju pilates, så jag tycker att jag ska kunna ge det ett försök :) Fyfan vad jag är irriterad nu, pappa skulle byta fönster inne i min garderob, så jag var tvungen att släpa ut alla trådbackar med kläder, plus mina finaste skor och alla mina strykta kläder som hängde på galjar, så nu ligger allt på mitt golv och skräpar, så nu vet jag inte vart jag ska göra pilatesen någon stans, men det ska bli av, jag ska sluta med att lata mig, men jag tänker aldrig sluta med godis :p hellre springer jag 5 mil per dag än att skippar godisen (missförstå mig rätt, jag springer inte 5 mil per dag, det skulle jag aldrig klara av) (;


Nu har mamma börjat snacka om att vi ska ta tåget upp till sthklm imorrn, och bara traska runt på drottninggatan, bara hon och jag, det lät som ett fint erbjudande, så det tackar jag inte nej til. Förutom att jag är helt pank nu, hard. Men nu hörde jag att jag fick sms, ska klättra upp i sängen och se efter, wait up! .. det var bara Jenny som undrade vad jag gjorde ;p men ahja, NU SKA jag gå och byta om, och ge mig ut i blåsten, med eller utan mami. ♥





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar