2010-07-24

Hejsan!

Förlåt för usel uppdatering, men igår när jag skulle ladda upp finlands-bilderna så togs allting bara bort, vilket var sjukt jobbigt, eftersom jag hade skrivit så mycket. men här kommer ett nytt försök :p


Coca-cola i all ära, men jag var tvungen att testa någonting nytt, då när man var i ett annat land, med andra läskedrycksmärken. Då fick jag syn på den här sjukt söta drickan av företagen OLVI, drickan skulle smaka hallon, men det var för mycket kolsyra för att man igentligen skulle kunna känna det. Alltså var det en söt förpackning, men inte så god dricka. :)




Hittade också den här otroligt goda drickan i samma affär, var tvungen att köpa den med. Den smakade däremot jätte gott, lixom coca-cola fast med körsbär (; sorry, men det är svårt att förklara, vi får se om jag kan förklara bättre sen när jag har köpt en till, Johanna skulle köpa med sig en till mig när hon kommer hem från finland, fast jag tror hon redan har kommit hem, hoppas jag får den snart, det vattnas i munnen av att tänka på den, jag har också hört att den har funnits i Sverige förut, ngn som kommer ihåg? :p


Varför jag laddar upp en bild på mat har jag ingen aning om, men det här var iaf den goda maten jag åt på båten påvägen hem. Vi åt på en fin resturang som heter Ella´s Italienska, jag tyckte inte att maten smakade speciellt italienskt eller så, men om hade olika italienska pizzor, pajer och dylikt.


Men jag kommer fortsätta ladda upp bilder från min vardag, för det känns mkt roligare än bara ord :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar