2010-07-29

Påväg hem!

Hej, sitter i bilen påväg hem, det har varit sjukt lång dag, även fast vi inte kom till Kolmården förän vid 14.00 tiden, i ösregn såklart xd men jag hade med mig regnjacka och paraply så tur som. :) sen gick vi typ 100 meter och såg typ en fågel, sen blev mami vrålhungrig så vi satte oss och fikade vid en matplats.. Vi han inte se äns hälften, men vi var länge vid marine World och kollade på sälar och delfiner, och av någon konstig anledning tror calle att han är en knubbsäl nu, han går till och med runt och skäller som en xp som jag sa innan så ösregnade det hela tiden, men så tur som åskade det eller blixtrade det aldrig. :d men åskade, det gjorde det inatt, vaknade av pang och smäll, får hoppas att det inte blir en sån helvetes natt igen. Föresten så är kaninungarna beräknade att komma idag, då blir de åskbarn. Fast lilla-my har inte gjort några tecken på att hon ska föda så hon går nog över några dagar :d måndag bär det av till lina i Gävle :) fan vad kul det ska bli :) Blir schill när man kommer hem, ska lägga mig i sängen och kolla på vänner, mjfilm och dhw och dricka coca-cola cherry :) hare bajs, snart ska jag lämna ifrån mig johannas telefon och byta till mammas bil :) JAG ÄLSKAR IPHONE <3 Puss och kram ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar