2010-08-02

direkt från gävle :)

Tjolahopp! Nu sitter jag hemma hos Lina, hon har helt ocuperat min telefon så jag får smsa med e och s från hennes, typ världens tråkigast, en blå W595 :( fast hon var ju helt facinerad av min lilla pluttaino, så jag kan väll läta henne ha den ;p

Idag fick jag världens bästa överraskning, Lina hade köpt en liten present till mig, tre stycken mj anteckningsböcker A7, dom var jätte fina! Sen när jag kommer hem så ska jag antagligen publicera ett "videoinlägg" som jag spelade in idag, den blev oseriös på högsta grad och och ovanligt mumlig, men mina assexiga lår *not* syndes nt (y) Ska sova snart, ska bara bläddra igenom fokis och bdb så! men nu håller jag på att gå åt, det kommer ju att släppas en mjskiva i höst, jag tror den skulle heta the future, fast det öär vad jag har hört, det kanske nt är sant :p men nu orkar jag nt mer... :p

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar