2010-07-21

sry för dålig uppgradering!

jag ber verkligen om ursäkt för jättedålig uppgradering, har ju varit i finland. Kom hem för mindre än en timme sen, jag var tvungen att springa och kolla till kaninerna, fåren, katten och fiskarna innan jag gjorde ngt annat, alla levde! så det var ju bra, kollade också igenom tidningarna för att se om det hade varit ngn mer vargattack i området, men icke sa nicke :)


Sen började jag plocka ur bilen, min resväska ska jag nog inte röra på ett tag, vill bara njuta av att vara hemma ett tag och bara relaxa, men jag kommer väll packa ur lite saker som jag behöver ^^

nu måste jag bara berätta om inköpen det blev;

en mascara
(a million lashes) den var skitbra, levde verkligen upp till mina förväntningar, tänkte ju skaffa en gummiborste för alla mina vanliga borstar lyckas ju gå sönder, på samma sätt ;p tuggumi, halstabletter och godis behöver inte gå in ngt mer på det ämnet, alla vet ju att jag älskar´t, men mkt blev det iaf. desperate housewives box sesong 3, så nu har jag 1-3. fattas bara tre stycken nu ^^ sen köpte jag väll ngt annat, men jag orkar nt titta efter nu, jag säger till när jag kommit på.

Själva resan var OK, var väldigt till och från. Det började ju bra, förutom att jag gick och oroade mej för fåren lite för mycket, men efter en dag eller så, så hade det släppt. Vi fick bo i stugan, medans mummu och calle bodde i en husvagn och Johanna, Tony och Selma bodde i en annan. Nästa år är det våran familjs tur att sova i husvagnen. Så de senaste mornarna fick jag vakna av att selma pep "heeeiiiiii" i mitt öra, vid klockan 7, det blir nog inte så svårt att väja sig av med. Men nu börjar klockan bli ganska sent, gick ju up 05.00 for crying out loud, men jag sov lite i bilden mellan sthklm-hem fast det gills ju inte ;p ska bara kolla igenom alla nya bilder på bilddagboken, sen ska jag krypa upp med laptopen i sängen och kolla på ett dhw-avsnitt, jag har redan sett alla tusen gånger, och igår såg jag, typ första avsnittet och it takes two, snart kan jag alla namnen på avsnitten, eller iaf i 3:an, för den har jag sett mest :) men ni får hare bra, så ses vi imorgon <3



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar