2010-07-23

promenix

Jaha, som rubriken lyder, promenad snart. Var nyss till Kolsva med Mamma, Lisa och Nisse, nisse skulle få nå vaccinationer på bvc, så jag följde med och kollade. Först petade dom i en nål i hans högra ben, och han skrek som en stucken gris, jag stod där och asgarvade, fyfan vad jag skämde ut mej xd sen petade dom i en till nål i hans vänstra ben, även då asgarvade jag. Så det var ju rent nöje :) Men Sen drog vi in på kh, jag följde med så jag kunde köpa senaste frida tidningen, nice :)


Nu så, jag har lovat mig själv att bättra mig på det här, så jag kommer ladda upp fler bilder och fler inlägg sen. Kommer bilder från finlandsresan, mf. sen :'p

en dwh grej bara, ni vet vem Mona Clark är va? aa, men iaf, det var hon som hotade Angie och hennes man över en grej som Danny hade berättat till henne, men hon dog ju sen. Men tillbaka till ämnet, när jag tänker efter så har jag sett henne jätte mkt i serien, håller ju på att kollar igenom sesong 3 igen, och i det avsnittet där Lynette skulle ha ett möte med alla mammor på gatan angående pedofilen Arthur, då kommer jag ihåg att jag såg Mona Clark där! När jag tänker efter så var hon en ganska stor del av dwh, men vilken bitch iaf :p tur att hon dog, men iaf.

Lyssnar på P.Y.T nu, den är så jävla bra, värmer upp hela kroppen, en annan låt som också gör det är Lovely One, man blir helt skakig. En låt som jag absolut tycker att ni ska höra är P.Y.T - demo version, vilken hjuävla skillnad alltså .. :d Har det bra sötisar så ses vi om en timme elr så :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar