2010-08-28

:'i

Asså jävla skit, jag kommer typ spy snart. Satt/sitter och kollar på ngt program om MJs död. Dom har typ spelat in själva döden och räddningen + obduktionen med skådespelare, men det år så jävla verkligt. Jag trodde typ att det var om pedofil anklagelserna så jag kollade ju. Men fyfan har bara setat och skakat och gråtit i typ 20 minuter nu. Herregud, kan inte fatta att han verkligen är borta, han har varit det i 14 månader man det har aldrig slagit mig att han kommer aldrig ta ett andetag till, ingen kommer få höra hans underbara röst någonsin igen. det gör så sjukt ont.

Nu är jag bara kräkfärdig, vill typ dö, herregud, han är borta. Varför ? .. Till motsatsen av dom andra så tror jag att det inte bara var Conrad Murray som skapade hans död, det gjorde nog Michael själv på någon nivå, absolut inte med flit, men ändå, han visste ju ingenting om medicinerna.. och några saker som Murray sa att Michael sa låter faktiskt som någonting Michael skulle säga, men det var Murray som mördade honom, så han förtjänar ju fängelse livet ut om inte värre. Men ändå, det sårar sjukt mkt å veta att Michael gjorde några små misstag och det blev hans sista. Kom tillbaka Michael, du behövs här. Jag behöver dig. Jag mår sjukt dåligt för Rebbie, Jackie, Tito, Jermaine, Latoya, Marlon, Randy, Janet, Katherine och tillochmed för Joe. Michael var en underbar man, mycket tackvare Katherine och Elizabeth, men också fans, familj och vänner god bless them all.


Det kommer alltid att bara finnas en. Han blev så stor så man kan bli. Jag hoppas du vilar i frid, jag vet att du har det mycket bättre nu, så det är lite tröstande. Vänta på mig, jag kommer upp till dig en dag, när jag har blivit legend.


/ #1 michael fan! (-:

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar