2010-08-27

utorrent laggar sönder.

inte, men jag laddar jättemycket nu (: Har hittat allt möjligt smått och gott på piratebay idag, typ två filmer, musik och bilder, och snabbt går det också. Men nu får jag sluta snacka om det kriminella grejerna jag gör :p Just nu lyssnar jag på LadyGaga- Boys Boys Boys (Manhattan Clique remix) asnajs (:


+ Hittade asmånga sällsynta mj låtar på pb, herregud, de hande typ nine street, love never feelt so good, pepsi reklamen osv. Hilda blir happy! :'d Visade pappa laptopen nyss, han värkade tycka att den var bra, så det blir nog den :)

Men såfort som lite musik har laddat färdigt så ska jag ut på en promenix genom skogen, kanske sätter mig på den där stora stenen uppe på åsen på skogsvägen, så sjukt vackert, måste komma ihåg att ta kort. (a) Men nu ska jag dra, hilda har faktiskt ett liv. :'>

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar