2010-08-11

Mina kaniner ser ut som kaniner! :D

Finally :d kaninungarna er ut som riktiga kaniner, var ute och gosade med dom nyss, dom äe för underbara nu.. Sorgligt det kommer bli att börja skolan och inte ha lika mkt tid över för pluttarna. Förresten, jag har ju inte svarat på sms på senaste tiden, har varit lite pank, jag skulle ju byta från halebop till telia, och det är gjort nu, mitt refillkort kom idag, men jag har samma nummer som vanligt ! Såfort som papi kommit hem från jobbet ska jag börja tjata på honom att fixa det där abonnemanget till mig, jag tror den heter årskortet, i det abonnemanget ingår det 65 000 fria sms året ut :) Så nu jävlarns ! .

Asså ohh, såg den nya Iphone 4 reklamen på tv, började fan nästan böla, jag vill ha iphone, :d men jag har en så lång prioriteringslista som jag använder när det börjar närma sig födelsedag och jul. I år önskar jag mig en 11' laptop i födelsedags present och i julklapp en Nikon D3000. Men usch inte ska man prata om jul .. :p

Här kommer lite bilder och en film på mina sötnosar! :)



Här är en fin bild jag tog när jag var ute och joggade igår :}









Droglåt: HIStory :)
Dagens Dhw -avsnitt : Hello little girl S04E14, Opening Doors S04E15 :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar