2010-08-18

Skolastart idag ! :d

Hejsan! Här sitter jag och har jätteont i magen, vänta, ska bara lägga ifrån mig laptopen en stund..


Sådär, nu gick dt över, najs! :d Idag har dt varit skolstart! härligt, men nee. Gick upp 05.15 , men somna om på soffan, men startade alarm, så jag sov till 05.30, sedan gick jag upp och käka frukost, sedan tvättade jag ansiktet och borstade tänderna. Efter det så klädde jag på mig och sminkade mih, blebv ovanligt nöjd idag... :k Snart ska jag fixa fram kläder till imorrn, antingen byxorna jag hade idag eller ett par jeanstights.. :p Sen ska jag typ tömma väskan, sen är det bara bums i säng! eller nej, måste ju avsminka mig och ansiktspeela och borsta tänderna.. väldigt viktigt...

Imorgon är det nya tag, idag blev jag typ illamående och fick ont i huve', tur att jag hade alvedon med mig. :) Dagen började iaf fint, träffade alla å' så gick vi in i tekniksalen. Vi hade t.o.m Geografi idag, mitt favorit ämne typ (-: Imorgon blire typ jobbigt, många lektioner å' så :) Men vi får iaf vårat skåp då ! Det blev ngn försening idag så vi blev tvunga att vänta, det värsta är, vi måste ha våra skåp brevid 6:orna! ;oo, nt najss..

Men nu måste jag faktiskt förbereda för imorrn, fräscha till mig och sen gå och lägga mig! :d

Pussochkram! :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar