2010-08-17

Hejdå härliga sommarlov!

Nu är det sorgligt i morgon är det bara att vinka sommarlovet hejdå! Det känns hemskt, för det vR så många fler grejer jag skulle vela ha hunnit med.. ;( men ändå kommer det bli trevligt att träffa alla Goa människor igen, och kår kommer vi inte vara yngst på högstadiet längre, det blir bra! Idag så ska jag bara slappa och senare idag ska jag packa väskan.. Har mkt jag ska ha med mig, jag ha bl.a. Valt en mjaffisch å' ha i skåpet, den där när han visar bröstet, tror det var på victory-turnén eller nå, eller nej, det var nog typ -85, efter thriller och före bad, där var han skitsnygg ;) Men det gör ont att ta ner affischer från väggen, då har man en mindre att stirra på.. ;) haha, men jag ska kolla efter fler sen.. Man kan ju nt gå back, de vore ju föööör hemskt. (-: snart ska jag käka, mami håller på att grejar iårdning typ köttbullar och mackaroner, kunde hon inte komma på ngt enklare? Men ikväll ska jag starta bastun i källaren och basta, ansiktspeeling, ansiktsmask, nagelvård, Och hårinpackning, jag ska alltså vara på mitt topp imorgon.. ;p som har sagt tidigare så vill jag göra ett bra intryck å hoppas det räcker året ur.. Men Gud vad ytlig jag lät där, menmen.. X) klen nu måste jag dra! Puss o kram Hilda ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar